Počet záznamov: 1  

Internetový marketing: propagácia prostredníctvom sociálnej siete

  1. Názov Internetový marketing: propagácia prostredníctvom sociálnej siete
    Preklad názvuInternet Marketing: Promotion through Social Network
    Autorské údajeDenisa Šefčíková
    Autor Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 1 (2018), s. 119-124 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * internet * siete sociálne * komunikácia marketingová * propagácia
    AnotáciaInternetový marketing ako súčasť digitálneho marketingu. Výhody digitálnej reklamy. Koncepcia 4P a 4C vo vzťahu k internetu. Typy internetového marketingu. Výhody a nevýhody internetového marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00559-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF710.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.