Počet záznamov: 1  

Impulzívny tovar musí padnúť do oka

  1. Názov Impulzívny tovar musí padnúť do oka
    Autorské údajeKristína Raševová
    Autor Raševová Kristína
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 43 (9-10/18) (2018), s. 48-50. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá maloobchod * podpora predaja * psychológia predaja * zákazníci * nákup * zóny
    AnotáciaFenomén impulzívneho nakupovania u spotrebiteľov pri pokladničnej zóne. Najvhodnejšie miesta a spôsoby umiestnenia impulzívnych produktov v predajni. Čo všetko musí splniť produkt, aby bol predmetom impulzívneho nákupu. Spotrebiteľské preferencie v rámci pokladničnej zóny. Propagácia nového produktu prostredníctvom termínu Shop in shop, kedy je ochutnávka produktu spojená s emočným alebo interaktívnym zážitkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.