Počet záznamov: 1  

Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie

  1. Názov Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state
    Autorské údajezostavil: Pavol Kita, recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská
    Ďalší autori Kita Pavol (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Szarková Miroslava (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Strážovská Ľubomíra (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2018. - 119 s. [6 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-4541-9
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * modely * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * obchod elektronický * zdravie * spotreba * trh * potraviny * vzdelávanie * internacionalizácia * inovácia
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.7, z toho voľných 3, prezenčne 3
    Odkazy (9) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra904704, 904705, 904912, 905713-905716
    Archív EPCE18 00578-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    904704SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    904705SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    904912SEKSklad knižničného fonduvoľný
    905713SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    905714SEKSklad knižničného fonduvoľný
    905715SEKSklad knižničného fonduvoľný
    905716SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.