Počet záznamov: 1  

Najskôr recenzia, potom nákup

  1. Názov Najskôr recenzia, potom nákup
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 5 (2018), s. 4. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá recenzie * nákup elektronický * spoľahlivosť výrobkov * zákazníci
    AnotáciaPodľa najnovších prieskumov vyplynulo, že viac ako polovica zákazníkov si prečíta recenziu a na jej základe sa potom rozhodne pre nákup. Recenzie teda zohrávajú pri nákupnom rozhodovaní významnú úlohu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.