Počet záznamov: 1  

Profilovaní klienta na základě transakční historie

  1. Názov Profilovaní klienta na základě transakční historie
    Autorské údajeViktor Mulač
    Autor Mulač Viktor
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 10 (2018), s. 22-23. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá segmentácia trhu * analýza dát * technológie nové * klienti * bankovníctvo
    AnotáciaŽijeme v „post PSD2“ dobe, človek môže ľahko sprístupniť svoju transakčnú históriu z existujúcej banky a vyhodnotenie tak môže prebehnúť v reálnom čase. Banka môže zistiť, že má šancu klientovi okrem úveru predať i ďalšie produkty, pretože z analýzy jeho transakčnej histórie vyplynie, čo je pre neho najvýhodnejšie. Príklad analyzovaných oblastí. Možnosti využitia analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 6-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.