Počet záznamov: 1
Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa
Názov Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa Súbežný názov The Changes in the Current Consumer Buying Decision Process Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 9-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Poznámky VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický Anotácia Úspešná marketingová orientácia na trhu. Vplyv marketingového prostredia na zmeny spotrebiteľského správania. Model nákupného procesu. Charakteristika jednotlivých komponentov nákupu spotrebiteľa. Proces nákupného rozhodnutia spotrebiteľa. Vplyv informačných a komunikačných technológií na nákupné rozhodnutie spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00578-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1