Počet záznamov: 1
Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie
Názov Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie Súbežný názov The Health-Oriented Shopping Behavior of Consumers and Models of Market Communication Effects Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 47-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Poznámky VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * komunikácia marketingová * firmy * spokojnosť zákazníkov * informácie * značky * imidž * zdravie Anotácia Meranie a hodnotenie efektov marketingovej komunikácie. Meranie efektov marketingovej komunikácie v kognitívnej fáze, afektívnej fáze a behaviorálnej fáze. Hodnotenie nekvantifikovateľných efektov marketingovej komunikácie. Hodnotenie imidžu značky ako efekt marketingovej komunikácie. Hodnotenie kvality vzťahu podniku s prostredím ako efekt marketingovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00578-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1