Počet záznamov: 1  

Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov

  1. Názov Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov
    Súbežný názovThe Macrotendences in Consumption and in Purchasing Behavior of Customers
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 61-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * globalizácia * bohatí * chudobní * zmeny klimatické * starnutie populácie * migrácia * kríza finančná * technológie nové * obchod elektronický
    AnotáciaVplyv procesov globalizácie a internacionalizácie globálnej ekonomiky na nákupné správanie spotrebiteľov. Pochopenie nákupného správania spotrebiteľov ako hlavný cieľ každého podniku orientovaného na zákazníka. Rozlišovanie medzi módou, tendenciami a makrotendenciami. Desať globálnych tendencií v spotrebiteľskom prostredí podľa štúdie Euromonitor International.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00578-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.