Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské vnímanie trhovísk v Bratislave
Názov Spotrebiteľské vnímanie trhovísk v Bratislave Súbežný názov Consumer Perception of Farmers` Markets in Bratislava Autorské údaje Patrícia Kollár, Pavol Kita Autor Kollár Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 73-81. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Poznámky VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * výskum * trhy * mestá Anotácia Dotazníkový prieskum, ktorý mapoval preferencie ľudí nakupovania na trhovisku, merchandising trhoviska a rozmiestnenie trhovísk v rámci Bratislavy. Skúmanie troch hypotéz týkajúcich sa nákupného správania spotrebiteľov. Výsledky výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00578-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1