Počet záznamov: 1  

Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie

  1. Názov Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie
    Súbežný názovFactors of Purchasing Healthy Foods As a Starting Point of Marketing Communication
    Autorské údajeMarta Pavliková, Lukáš Zendulka
    Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Zendulka Lukáš
    Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 83-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá potraviny * zdravie * prieskum * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnotáciaVýznamné trendy v súčasnosti ako rýchle zmeny v stravovaní a v životnom štýle. Zjednocovanie stravovacích návykov. Vnímanie dôležitosti kvality a bezpečnosti konzumovaných potravín. Faktory ovplyvňujúce nákup zdravých potravín. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislavskom kraji.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00578-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.