Počet záznamov: 1  

Význam blogu v marketingovej komunikácii

  1. Názov Význam blogu v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeMilena Šimonidesová, Petra Gundová
    Autor Šimonidesová Milena
    Spoluautori Gundová Petra
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 18, č. 3 (2018), s. 77-87. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2018. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá blogy * stratégia marketingová * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * prieskum marketingový * dotazníky
    AnotáciaPojem blog a blogovanie. Klasifikácia blogov. Blog marketing. Význam blogov ako marketingového nástroja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF445.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.