Počet záznamov: 1
E-Marketing Strategy
Názov E-Marketing Strategy Preklad názvu Stratégia e-marketingu Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Trends and Innovations in E-business, Education and Security : Reviewed Proceedings of Seventh International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. Pp. 62-68 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Rajnai Zoltán ; Schmidt Peter ; Szivósová Mária ; Jurík Pavol ; Trends and Innovations in E- business, Education and Security International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. ISBN 978-80-225-4500-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * analýza swot * stránky webové * reklama * propagácia * štúdie prípadové * výrobky * štýl životný * podnik malý Anotácia Nástroje internetového marketingu, internetová reklama, propagácia webových stránok. Nástroje marketingovej komunikácie v internetovom marketingu. Prípadová štúdia na produkte aromatického budíka "Smell up". Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00586-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 189.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1