Počet záznamov: 1  

E-Marketing Strategy

  1. Názov E-Marketing Strategy
    Preklad názvuStratégia e-marketingu
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Trends and Innovations in E-business, Education and Security : Reviewed Proceedings of Seventh International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. Pp. 62-68 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Rajnai Zoltán ; Schmidt Peter ; Szivósová Mária ; Jurík Pavol ; Trends and Innovations in E- business, Education and Security International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. ISBN 978-80-225-4500-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * analýza swot * stránky webové * reklama * propagácia * štúdie prípadové * výrobky * štýl životný * podnik malý
    AnotáciaNástroje internetového marketingu, internetová reklama, propagácia webových stránok. Nástroje marketingovej komunikácie v internetovom marketingu. Prípadová štúdia na produkte aromatického budíka "Smell up".
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00586-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti189.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.