Počet záznamov: 1  

Využívanie sociálnych médií ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku

  1. Názov Využívanie sociálnych médií ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku
    Súbežný názovSocial Media Programs as a Tool for Innovative Management and Its Application in Enterprises in Slovakia
    Autorské údajeAndrea Čambalíková
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Inovatívne prístupy v manažmente a ich vplyv na konkurencieschopnosť a úspešnosť podnikov v podmienkach globalizujúcej sa ekonomiky : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 118-128 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018 / Paprskárová Paulína ; Mišún Juraj ; Dušek Jiří. ISBN 978-80-7556-034-6
    PoznámkyVEGA 1/0109/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá riadenie podnikové * manažment * vedenie podniku * médiá sociálne * internet * komunikácia elektronická * vzťahy so zákazníkmi * inovácia * siete sociálne * firmy * výkonnosť podniku * Slovensko
    AnotáciaVýzvy, ktorým dnešné podniky musia čeliť. Zmena ekonomického a podnikateľského prostredia a jej vplyv na prienik nových trendov do riadiacej praxe. Programy sociálnych médií - teoretické východiská. Sociálne médiá a ich využívanie podnikmi na Slovensku. Vplyv moderných manažérskych nástrojov na výkonnosť podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00610-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF725.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.