Počet záznamov: 1
Customer Satisfaction in Online Business
Názov Customer Satisfaction in Online Business Preklad názvu Spokojnosť zákazníka v on-line podnikaní Autorské údaje Heny Hendrayati, Vanessa Gaffar, Marchela Indah Atrisia Autor Hendrayati Heny Spoluautori Gaffar Vanessa Atrisia Marchela Indah Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 10 (2017), pp. 38-45. - Kiev : National Academy of Management, 2017. ISSN 1993-6788 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * obchod elektronický * internet * podnikanie elektronické Anotácia Cieľom prieskumu je porozumieť, analyzovať a porovnať spokojnosť zákazníkov v oblasti B2C a C2C on-line obchodu. Spokojnosť zákazníkov sa meria pomocou užitočnosti, jednoduchosti použitia, zábavy, komplementárneho vzťahu, zákazníckych služieb a interakcie medzi kupujúcim a predávajúcim. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 10
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 229.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1