Počet záznamov: 1  

Customer Satisfaction in Online Business

  1. Názov Customer Satisfaction in Online Business
    Preklad názvuSpokojnosť zákazníka v on-line podnikaní
    Autorské údajeHeny Hendrayati, Vanessa Gaffar, Marchela Indah Atrisia
    Autor Hendrayati Heny
    Spoluautori Gaffar Vanessa
    Atrisia Marchela Indah
    Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 10 (2017), pp. 38-45. - Kiev : National Academy of Management, 2017. ISSN 1993-6788
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * obchod elektronický * internet * podnikanie elektronické
    AnotáciaCieľom prieskumu je porozumieť, analyzovať a porovnať spokojnosť zákazníkov v oblasti B2C a C2C on-line obchodu. Spokojnosť zákazníkov sa meria pomocou užitočnosti, jednoduchosti použitia, zábavy, komplementárneho vzťahu, zákazníckych služieb a interakcie medzi kupujúcim a predávajúcim.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 10

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF229.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.