Počet záznamov: 1  

Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie

  1. Názov Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie
    Preklad názvuSpotrebiteľské vnímanie regionálnych výrobkov: prípad Regionálny produkt Podpoľanie
    Autorské údajeĽubica Knošková
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Commodity Science - Traditions and Actuality : Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018. S. 172-179. - Varna : Nauka i ikonomika, 2018 ; Commodity Science - Traditions and Actuality International Scientific Conference. ISBN 978-954-21-0977-8
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaBulharsko
    Heslá rozvoj regionálny * Podpoľanie * Slovensko * podpora predaja * regióny * spotrebitelia * prieskum dopytu * produkt regionálny * budovanie značky
    AnotáciaVnímanie regionálnych produktov. Identifikácia záujmu o regionálne výrobky z Podpoľania. Najvýhodnejšia forma predaja v regiónoch a identifikácia potenciálnych domácich výrobkov pre regionálny branding.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00665-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF667 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.