Počet záznamov: 1  

Obaly: výkladná skriňa e-shopov

  1. Názov Obaly: výkladná skriňa e-shopov
    Zdrojový dokument Systémy logistiky. Roč. 14, č. 75 (november-december 2018). - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018
    SL Intell+. Č. (2018), s. 10-11. ISSN [nemá]
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá obaly * balenie * tovar * značky * reklama * marketing * manipulácia s tovarom * preprava * obchod elektronický * recyklácia odpadu
    AnotáciaObal má predovšetkým chrániť tovar pred poškodením. Táto funkcia obalu zostáva, avšak obaly ponúkajú aj plochu pre komunikáciu so zákazníkom. Obal s vhodnou potlačou robí reklamu. Hnedá škatuľa je pre e-shopy nevyužitá výhoda. Personalizácia obalov sa postupne stáva štandardom. Marketéri rýchlo pochopili, kde sa skrýva potenciál propagácie značky a ako vzbudiť u spotrebiteľov ešte väčšie emócie. Budúcnosť patrí aj druhotnému využitiu obalu. Obal v okamihu doručenia a rozbalenia prestáva byť obalom a stáva sa hračkou, domčekom, materiálom na tvorenie. E-shop s recyklovateľným obalom má v boji o zákazníka body navyše.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 70-75 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.