Počet záznamov: 1
Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities
Názov Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities Preklad názvu Influencer Marketing ako moderný fenomén vytvorenia novej hranice virtuálnych príležitostí Autorské údaje Zdenka Kádeková, Mária Holienčinová Autor Kádeková Zdenka Spoluautori Holienčinová Mária Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 90-105. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * značky * siete sociálne * marketing elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Sociálné médiá získavajú postupne oveľa väčší vplyv ako internet. Názory, ktoré prezentujú, majú silný vplyv na ľudí, najmä na mladú generáciu. Môžeme ich označiť za moderný fenomén, ktorý v posledných rokoch zaznamenal obrovské zvýšenie spolupráce s marketingovými agentúrami.Ľudia sledujú sociálne siete, aby nepremeškali ich obsah a marketingoví stratégovia sa snažia získať od nich recenzie a odporúčania a rozširovať tak vplyv a povedomie pre svoje značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 955.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1