Počet záznamov: 1  

Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities

  1. Názov Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities
    Preklad názvuInfluencer Marketing ako moderný fenomén vytvorenia novej hranice virtuálnych príležitostí
    Autorské údajeZdenka Kádeková, Mária Holienčinová
    Autor Kádeková Zdenka
    Spoluautori Holienčinová Mária
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 90-105. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * značky * siete sociálne * marketing elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaSociálné médiá získavajú postupne oveľa väčší vplyv ako internet. Názory, ktoré prezentujú, majú silný vplyv na ľudí, najmä na mladú generáciu. Môžeme ich označiť za moderný fenomén, ktorý v posledných rokoch zaznamenal obrovské zvýšenie spolupráce s marketingovými agentúrami.Ľudia sledujú sociálne siete, aby nepremeškali ich obsah a marketingoví stratégovia sa snažia získať od nich recenzie a odporúčania a rozširovať tak vplyv a povedomie pre svoje značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF955.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.