Počet záznamov: 1  

Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?

  1. Názov Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?
    Preklad názvuAnalýza obaľovania dát - kľúč k tajnej komore marketingu múzeí?
    Autorské údajeMichal Lukáč, Jaroslav Mihalik
    Autor Lukáč Michal
    Spoluautori Mihalik Jaroslav
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 106-117. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * kultúra * múzeá * ekonomika výroby * analýza obaľovania dát * štatistika
    AnotáciaVyužitie analýzy obaľovania dát ako model hodnotenia efektívnosti marketingovej komunikácie v rámci múzeí. Inšpirácia výrobnou ekonomikou, z ktorej bola vybratá štatistická metóda a uvedená analýza obaľovania dát.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF421.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.