Počet záznamov: 1  

Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
    Preklad názvuImpact of Celebrity Endorsement on Consumer Buying Behaviour
    Autorské údajeMária Hasprová, Petra Olejárová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Olejárová Petra
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 33-40 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * prieskum marketingový * reklama * propagácia * značky
    AnotáciaVymedzenie pojmu celebrity endorsement. Rozhodnutie o celebrity endorsemente. Vplyv celebrity endorsementu na správanie spotrebiteľov. Výhody a nevýhody využitia celebrity endorsementu. Charakteristika a výsledky marketingového prieskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00549-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF123.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.