Počet záznamov: 1
Bankový marketing
Názov Bankový marketing : princípy a špecifiká Autorské údaje Peter Štarchoň Autor Štarchoň Peter Vydavateľské údaje Praha : Wolters Kluwer , 2017. - 120 s. ISBN 978-80-7552-948-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá banky * bankovníctvo * marketing * trh finančný * segmentácia trhu * marketing mix * vzťahy so zákazníkmi * marketing elektronický * bankovníctvo elektronické * zodpovednosť spoločenská * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 904729, 904730, 909016
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 904729 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 904730 SEK Sklad knižničného fondu voľný 909016 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1