Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu

  1. Názov Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu
    Preklad názvuThe Consumer Perception of Influencer Marketing
    Autorské údajeŠtefan Žák, Karin Rusinková
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Rusinková Karin
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 219-228 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2
    PoznámkyVEGA 1/0637/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * blogy * prieskum * spotrebitelia * zákazníci
    AnotáciaMarketing a nástroje sociálnych médií. Efektívna komunikácia. Dôležitosť chápania potrieb a správania zákaznikov. Influencer marketing. Možnosti spolupráce s influencermi. Slovenskí influenceri. Prieskum orientovaný na vplyv influencer marketingu na spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00549-021, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF148.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.