Počet záznamov: 1  

Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value

  1. Názov Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value
    Preklad názvuZelený marketing ako strategický prístup k vytváraniu hodnôt
    Autorské údajeMartin Hudec, Katarína Súkeníková
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 78-85. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    Vydavateľské údajeGrafy
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing environmentálny * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * hodnota * hodnota pridaná ekonomická
    AnotáciaAnalýza moderného chápania ekologického marketingu, jeho pridanú hodnotu a potenciál pomocou metód analýzy, syntézy, indukcie, dedukcie, porovnania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00553-023, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF187.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1