Počet záznamov: 1  

Inovácia reklamačného konania v obchode a službách spoločností

  1. Názov Inovácia reklamačného konania v obchode a službách spoločností
    Súbežný názovInnovation of Complaint in Trade and Services
    Autorské údajeJuraj Litomerický
    Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 123-133. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zákazníci * sťažnosti * reklamácie * systém riadenia kvality * systémy automatické * inovácia * inovácie sociálne * odbornosť * zamestnanci
    AnotáciaVytvorenie produktových listov pre jednotlivé tovary a služby, pomocou ktorých by mal zákazník zjednodušenú orientáciu prostredníctvom zjednotených parametrov daného tovaru alebo služby. Spružnenie samotného systému reklamačného konania prostredníctvom elektronického systému evidencie a riešenia reklamácií v obchode a službách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00553-018, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF139.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.