Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy v Shopper marketingu a ich vplyv na nákupné správanie Generácie Z

  1. Názov Súčasné trendy v Shopper marketingu a ich vplyv na nákupné správanie Generácie Z
    Súbežný názovCurrent Trends in Shopper Marketing and Their Influence on the Buying Behavior of the Generation Z
    Autorské údajeMonika Stanková
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 222-234. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * Generácia Z * správanie spotrebiteľa * marketing nákupný * generácie * skupiny cieľové * rozhodovanie nákupné * Slovensko
    AnotáciaZistenie preferencií a záujmov generácie Z týkajúcich sa ich nákupného správania a rozhodovania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00553-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF247.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.