Počet záznamov: 1  

Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe

  1. Názov Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe
    Súbežný názovStudents’Self-reflection after Completion of the Pedagogical Practice
    Autorské údajeDarina Orbánová
    Autor Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. S. 120-126 online. - Praha : Extrasystem, 2018 / Berková Kateřina ; Krpálková Krelová Katarína ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecké konference. ISBN 978–80–87570–40–1
    PoznámkyVEGA 1/0001/16
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá vzdelávanie * vyučovanie * prax odborná * študenti * učitelia * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov
    AnotáciaNázory študentov na úroveň teoretickej prípravy, na hodnotenie vlastnej činnosti a postojov k pedagogickej práci. Hoci sú výsledky sú založené na subjektívnych vyjadreniach, môžu byť využité na zlepšenie modulu praktickej prípravy učiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00749-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF173.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.