Počet záznamov: 1
Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe
Názov Sebareflexia študentov po absolvovaní pedagogickej praxe Súbežný názov Students’Self-reflection after Completion of the Pedagogical Practice Autorské údaje Darina Orbánová Autor Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. S. 120-126 online. - Praha : Extrasystem, 2018 / Berková Kateřina ; Krpálková Krelová Katarína ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecké konference. ISBN 978–80–87570–40–1 Výstup z projektu VEGA 1/0001/16 Súčasnosť a perspektívy zmien zamestnanosti a súvisiacich procesov v kontexte napĺňania cieľov Európskej stratégie zamestnanosti
Poznámky VEGA 1/0001/16 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá vzdelávanie * vyučovanie * prax odborná * študenti * učitelia * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov Anotácia Názory študentov na úroveň teoretickej prípravy, na hodnotenie vlastnej činnosti a postojov k pedagogickej práci. Hoci sú výsledky sú založené na subjektívnych vyjadreniach, môžu byť využité na zlepšenie modulu praktickej prípravy učiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00749-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 173.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1