Počet záznamov: 1  

Využitie didaktických zásad spájania teórie s praxou, názornosti, sústavnosti a postupnosti a trvácnosti vedomostí vo výučbe ekonomických predmetov

  1. Názov Využitie didaktických zásad spájania teórie s praxou, názornosti, sústavnosti a postupnosti a trvácnosti vedomostí vo výučbe ekonomických predmetov
    Súbežný názovUsing the Didactic Principles of Connecting the Theory with the Practice, the Visuality, of Systematization and Continuity and the Durability of Knowledge in the Teaching of Economic Subjects
    Autorské údajeRudolf Šlosár
    Autor Šlosár Rudolf EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. S. 179-188 online. - Praha : Extrasystem, 2018 / Berková Kateřina ; Krpálková Krelová Katarína ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecké konference. ISBN 978–80–87570–40–1
    PoznámkyKEGA 022EU-4/2016
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá vzdelávanie * didaktika * metódy * predmety učebné * teória a prax * projekty
    AnotáciaDidaktické zásady vo výučbe odborných ekonomických predmetov. Zameranie sa na zásadu spájania teórie s praxou, školy so životom, zásadu názornosti, zásadu sústavnosti a postupnosti a na zásadu trvácnosti vedomostí a všestranného rozvoja poznávacích schopností žiakov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00749-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF193.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.