Počet záznamov: 1
Využitie didaktických zásad spájania teórie s praxou, názornosti, sústavnosti a postupnosti a trvácnosti vedomostí vo výučbe ekonomických predmetov
Názov Využitie didaktických zásad spájania teórie s praxou, názornosti, sústavnosti a postupnosti a trvácnosti vedomostí vo výučbe ekonomických predmetov Súbežný názov Using the Didactic Principles of Connecting the Theory with the Practice, the Visuality, of Systematization and Continuity and the Durability of Knowledge in the Teaching of Economic Subjects Autorské údaje Rudolf Šlosár Autor Šlosár Rudolf EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024 Zdrojový dokument Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. S. 179-188 online. - Praha : Extrasystem, 2018 / Berková Kateřina ; Krpálková Krelová Katarína ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecké konference. ISBN 978–80–87570–40–1 Poznámky KEGA 022EU-4/2016 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá vzdelávanie * didaktika * metódy * predmety učebné * teória a prax * projekty Anotácia Didaktické zásady vo výučbe odborných ekonomických predmetov. Zameranie sa na zásadu spájania teórie s praxou, školy so životom, zásadu názornosti, zásadu sústavnosti a postupnosti a na zásadu trvácnosti vedomostí a všestranného rozvoja poznávacích schopností žiakov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00749-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 193.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1