Počet záznamov: 1  

Rola učiteľa v projektovom vyučovaní

  1. Názov Rola učiteľa v projektovom vyučovaní
    Súbežný názovRole of the Teacher in the Project Teaching
    Autorské údajeZuzana Chmelárová, Andrea Čonková
    Autor Chmelárová Zuzana EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Spoluautori Čonková Andrea EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. S. 73-78 online. - Praha : Extrasystem, 2018 / Berková Kateřina ; Krpálková Krelová Katarína ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecké konference. ISBN 978–80–87570–40–1
    PoznámkyKEGA 022/EU-4-2016
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá metódy * projekty * študenti * učitelia * vyučovanie * vzdelávanie * interakcia sociálna * žiaci
    AnotáciaVýsledky výskumu názorov učiteľov na Slovensku na rolu učiteľa a najdôležitejšie funkcie interakcie medzi učiteľom a žiakom v projektovom vyučovaní. Odporúčania pre vzbudenie motivácie a samostatnosti žiakov v projektovom vyučovaní, ktoré sú primárnym predpokladom pre ich úspešnú prácu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00749-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF190.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.