Počet záznamov: 1  

The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises

  1. Názov The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises
    Preklad názvuMetódy merania hodnoty zákazníka a jeho využitie v malých a stredných podnikoch v Českej republike
    Autorské údajeAdéla Chromčáková, Martin Klepek, Halina Starzyczná
    Autor Chromčáková Adéla
    Spoluautori Klepek Martin
    Starzyczná Halina
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 43 (2018), s. 87-99. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2018. ISSN 1211-555X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zákazníci * hodnota * meranie * metódy * metódy ohodnocovania * podnik malý * podnik stredný * Česko
    AnotáciaPrezentácia výsledkov výskumu metódy merania hodnoty zákazníka a ich využitie v procesoch riadenia marketingu spoločností prostredníctvom databáz CRM. Východiskovým bodom je teoretické preskúmanie problému.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 43

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.