Počet záznamov: 1  

Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami

  1. Názov Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami
    Preklad názvuAdvertising on the Czech Market: Analysis of the Relationship between Emotional Appeals and Colours
    Autorské údajeTomáš Kincl, Daria Gunina, Sabina Šuldová
    Autor Kincl Tomáš
    Spoluautori Gunina Daria
    Šuldová Sabina
    Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 9, č. 3 (2018), s. 36-48. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 2464-7551
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * propagácia * marketing * komunikácia marketingová * farby * emócie * spotrebitelia * televízia * Česko
    AnotáciaOdozvu spotrebiteľa na reklamu ovplyvňuje viacero faktorov. Medzi najvýznamnejšie patria farby a emocionálne apely. Využitie farieb a emocionálych apelov sa môže líšiť v závislosti od toho, do ktorého odvetvia či produktovej skupiny ponúkaný produkt/služba patrí. Analýza výskumnej vzorky reklamných spotov vysielaných v Českej televízii v roku 2006. Výsledky naznačujú, že existujú štatisticky významné rozdiely vo využití emocionálnych apelov v reklamách na produkty patriacich do rôznych produktových skupín. Štatisticky významné sú aj rozdiely vo využití farieb na vyjadrenie rôznych emocionálnych apelov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF356.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.