Počet záznamov: 1  

Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu

  1. Názov Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu
    Súbežný názovBasic Aspects of Partial Marketing Managerial Accounting
    Autorské údajeGabriela Dubcová, Jana Kissová
    Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 225-234 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    PoznámkyVEGA 1/0569/18 (50%). - VEGA 1/0309/18 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * systémy informačné * kontroling * kontroling podnikový * podnik
    AnotáciaDefinícia pojmov marketingový manažment a marketingový controlling. Systém podnikového controllingu. Cyklus marketingového controllingu. Integrovaný systém marketingového controllingu. Ťažiskové funkcie marketingového controllingu. Základné úlohy marketingového controllingu. Podporný marketingový informačný systém. Moduly marketingového informačného systému.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00805-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF984 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.