Počet záznamov: 1  

Mikroekonomická analýza optimálneho správania spotrebiteľa na trhu produktov sieťových odvetví

  1. Názov Mikroekonomická analýza optimálneho správania spotrebiteľa na trhu produktov sieťových odvetví
    Súbežný názovMicroeconomic Analysis of Optimal Consumer´S Behavior in the Market of Network Industries Products
    Autorské údajeEleonora Fendeková
    Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 279-288 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    PoznámkyVEGA 1/0368/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika cenová * tvorba cien * služby * siete dátové * priemysel informačný
    AnotáciaOptimalizácia cenovej stratégie na trhu nedokonalej konkurencie v podmienkach cenovej diferenciácie produkcie. Model optimálneho správania spotrebiteľa v podmienkach cenovej diferenciácie. Prezentácia metodologického aparátu podporujúceho efektívnu tvorbu cien tovarov a služieb producentov, ktorí pôsobia na trhoch sieťových odvetví.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00805-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF234.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.