Počet záznamov: 1  

Prichádza súmrak veľkorozmerného obchodu?

  1. Názov Prichádza súmrak veľkorozmerného obchodu?
    Autorské údajeĽubomír Drahovský
    Autor Drahovský Ľubomír
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 44 (11-12/18) (2018), s. 24-25. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * spoločnosti obchodné * sortiment tovaru * potraviny * maloobchod
    AnotáciaOptimistické ekonomické očakávania, pomerne dynamický rozvoj na trhu práce, spojený s minimálne sa meniacim indikátorom dôvery v obchode boli v roku 2017 základnými vplyvmi na správanie sa obchodu v slovenskom priestore. Pokračujúci progres významne a pozitívne ovplyvňoval nielen podnikateľské prostredie, ale i správanie spotrebiteľov. Tabuľka desiatich najúspešnejších spoločností s predajom rýchloobrátkového tovaru za rok 2017. Tabuľka top desiatich predajcov non-food za rok 2017.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.