Počet záznamov: 1
Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti
Názov Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti Súbežný názov Marketing Assets, Opportunities and Problems of Measuring Marketing Performance Autorské údaje Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 455-464 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Poznámky VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * meranie výkonnosti * meranie produktivity * konkurencieschopnosť * nástroje marketingové Anotácia Meranie marketingovej výkonnosti sa v súčasnosti viac dostáva medzi priority manažérov a prestáva byť len doplnkovou činnosťou a postupne sa stáva konkurenčným faktorom. Charakteristika marketingových aktív, poukázanie na ich dôležitosť a význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik marketingové aktíva, akým spôsobom ich v podniku ohodnocujú a na prekážky pri meraní marketingovej výkonnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00805-023, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 253.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1