Počet záznamov: 1  

Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti

  1. Názov Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti
    Súbežný názovMarketing Assets, Opportunities and Problems of Measuring Marketing Performance
    Autorské údajeDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 455-464 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * meranie výkonnosti * meranie produktivity * konkurencieschopnosť * nástroje marketingové
    AnotáciaMeranie marketingovej výkonnosti sa v súčasnosti viac dostáva medzi priority manažérov a prestáva byť len doplnkovou činnosťou a postupne sa stáva konkurenčným faktorom. Charakteristika marketingových aktív, poukázanie na ich dôležitosť a význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik marketingové aktíva, akým spôsobom ich v podniku ohodnocujú a na prekážky pri meraní marketingovej výkonnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00805-023, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF253.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.