Počet záznamov: 1  

Komparace komunikace na Facebooku: příklad z marketingu univerzit v ČR

  1. Názov Komparace komunikace na Facebooku: příklad z marketingu univerzit v ČR
    Autorské údajeJan Mihulka, Ludvík Eger
    Autor Mihulka Jan
    Spoluautori Eger Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * univerzity * siete sociálne * prieskum * študenti * dáta * Česko
    AnotáciaPrieskum komunikácie 24 českých univerzít na Facebooku. Meranie efektívnosti využívania stránok univerzít na sociálnej sieti. Sledovanie miery zapojenia (engagement rate). Kvalitatívne hodnotenie najlepších príspevkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.