Počet záznamov: 1  

Emocionální apely ve vánočních reklamách

  1. Názov Emocionální apely ve vánočních reklamách
    Autorské údajeMichaela Hrušková, Michal Novák, Daria Gunina
    Autor Hrušková Michaela
    Spoluautori Novák Michal
    Gunina Daria
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * propagácia * emócie * správanie spotrebiteľa * marketing * školy vysoké * študenti * výskum * Česko
    AnotáciaVýznam využívania emocionálnych apelov v reklame. Emocionálne apely - humor, vrelosť, erotika a strach v reklame. Výskum uskutočnený medzi študentami Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Cieľ výskumu - analyzovať využitie emocionálnych apelov vo vianočných reklamách a ako sú tieto reklamy vnímané spotrebiteľským segmentom mileniálov. Výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.