Počet záznamov: 1  

Česká značka

  1. Názov Česká značka
    Autorské údajeLenka Harmon
    Autor Harmon Lenka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * výskum marketingový * Česko
    AnotáciaČeskosť, lokálnosť, hrdosť, tradície, retro, poctivosť, vlastenectvo ako hlavné témy v súčasnej obchodnej komunikácii. Charakteristika Čechov. Tmeliace prvky - hokej a pivo. Výsledky reprezentatívneho online výskumu o českých značkách v r. 2018. Značky, ktoré sa pozitívne zapísali do pamäti národa. Prečo si Česi vážia značky, na ktoré sú najviac hrdí. Tradičné české značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.