Počet záznamov: 1
Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen
Názov Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen Preklad názvu Lokálny marketing ako nástroj vedenia spoločnosti a vplyv významných udalostí Autorské údaje Susanne Schulze Autor Schulze Susanne EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 937-945 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
Poznámky VEGA 1/0100/13 (50%). - I-15-102-00 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment * marketing * marketing manažment * marketing regionálny * riadenie podnikové * nástroje marketingové * nástroje riadenia Anotácia Analýza úlohy podniku v lokálnom marketingu, najmä ako sa prispôsobuje lokálny marketing z pohľadu podniku a aké vznikajú výhody, nevýhody a tiež príležitosti a riziká (SWOT-analýza). Poukázanie na to, ako môže byť lokálny marketing zapojený do riadenia spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00805-045, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 138.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1