Počet záznamov: 1  

Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen

  1. Názov Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen
    Preklad názvuLokálny marketing ako nástroj vedenia spoločnosti a vplyv významných udalostí
    Autorské údajeSusanne Schulze
    Autor Schulze Susanne EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 937-945 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
    IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
    PoznámkyVEGA 1/0100/13 (50%). - I-15-102-00 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment * marketing * marketing manažment * marketing regionálny * riadenie podnikové * nástroje marketingové * nástroje riadenia
    AnotáciaAnalýza úlohy podniku v lokálnom marketingu, najmä ako sa prispôsobuje lokálny marketing z pohľadu podniku a aké vznikajú výhody, nevýhody a tiež príležitosti a riziká (SWOT-analýza). Poukázanie na to, ako môže byť lokálny marketing zapojený do riadenia spoločnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00805-045, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené138.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.