Počet záznamov: 1
Byť verný sa oplatí
Názov Byť verný sa oplatí Autorské údaje Katarína Mikulcová Autor Mikulcová Katarína Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 6 (2018), s. 16-17. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * reťazce obchodné * programy vernostné Anotácia Každý predajca chce pritiahnuť zákazníka, ktorý bude pravidelne nakupovať tovary a služby. No motiváciu zákazníkov vznikli programy, ktoré ponúkajú rôzne benefity ako odmenu za vernosť. Výhody vernostného programu využíva čoraz viac Slovákov a ich počet pribúda. Podmienky, ako sa stať verným členom v konkrétnych spoločnostiach (Tesco, Ikea, Shell). Konkrétne príklady vernostného programu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-6
článok
Počet záznamov: 1