Počet záznamov: 1  

Byť verný sa oplatí

  1. Názov Byť verný sa oplatí
    Autorské údajeKatarína Mikulcová
    Autor Mikulcová Katarína
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 6 (2018), s. 16-17. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia marketingová * reťazce obchodné * programy vernostné
    AnotáciaKaždý predajca chce pritiahnuť zákazníka, ktorý bude pravidelne nakupovať tovary a služby. No motiváciu zákazníkov vznikli programy, ktoré ponúkajú rôzne benefity ako odmenu za vernosť. Výhody vernostného programu využíva čoraz viac Slovákov a ich počet pribúda. Podmienky, ako sa stať verným členom v konkrétnych spoločnostiach (Tesco, Ikea, Shell). Konkrétne príklady vernostného programu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.