Počet záznamov: 1
Prvý dojem je len raz
Názov Prvý dojem je len raz Autorské údaje Michaela Petrášová Autor Petrášová Michaela Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 6 (2018), s. 18-19. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * obchod * služby * propagácia * reklama * dizajn * prostriedky reklamné Anotácia Oblasť kreatívnej polygrafie je v poslednom období dôležitou súčasťou marketingu s cieľom podporiť predaj produktov alebo služieb. Leták sa považuje za najsilnejší komunikačný kanál, prostredníctvom ktorého môže firma odkomunikovať akciové ponuky. Populárne sú aj pozvánky alebo vkladačky do časopisov či grafika s QR kódom. Okrem kvalitnej tlače je trendom zušľachťovanie tlačových materiálov. Základným znakom je originalita. Ekológia v tlači. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-6
článok
Počet záznamov: 1