Počet záznamov: 1  

Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic

  1. Názov Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic
    Preklad názvuZákaznícky orientovaný predaj, podporujúci organické potraviny na Slovensku a v Českej republike
    Autorské údajePaulína Krnáčová, Martin Závodský
    Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Závodský Martin
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 2 (2018), s. 194-207. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zákazníci * biopotraviny * predaj * Slovensko * Česko * stratégia marketingová * propagácia
    AnotáciaSúčasný stav využitia marketingových nástrojov orientovaných na spotrebiteľa na trhu s biopotravinam na Slovensku a v Českej republike. Návrh odporúčaní na ich zlepšenie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00787-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 39-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.