Počet záznamov: 1  

Metódy zisťovania lojality zákazníkov

  1. Názov Metódy zisťovania lojality zákazníkov
    Preklad názvuMethods of Measuring Customer Loyality
    Autorské údajeKatarína Súkeníková
    Autor Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 2 (2018), s. 246-255. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá meranie * lojálnosť zákazníkov * výskum marketingový * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaDôležitosť merania zákazníckej lojality prostredníctvom najčastejšie využívaných metód v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00787-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 39-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.