Počet záznamov: 1  

Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít

  1. Názov Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít
    Súbežný názovReturn on Investments As an Indicator of the Effectiveness of Marketing Activities
    Autorské údajeKatarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 383-393 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    PoznámkyVEGA 1/0876/17 (50%). - VEGA 1/0569/18 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * investície * zisk * zisk ekonomický * efektívnosť * efektívnosť investícií ekonomická * ukazovatele efektívnosti
    AnotáciaMarketing by mal byť zodpovedný za riadenie marketingových zdrojov a procesov za účelom dosiahnuť návratnosť investícií do marketingu a zvýšiť celkovú efektívnosť marketingu. To znamená, že spoločnosť potrebuje merať a finančne vyhodnotiť svoju výkonnosť prostredníctvom vhodne zvolených ukazovateľov / metrík.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00805-018, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF305.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.