Počet záznamov: 1  

Management integrované marketingové a podnikové komunikace

  1. Názov Management integrované marketingové a podnikové komunikace
    Autorské údajeMiroslav Foret, Marie Hesková, Vanda Lieskovská, Dávid Melas, recenzenti: Alena Daňková, Mária Dzurová, Eva Jaderná
    Autor Foret Miroslav
    Spoluautori Hesková Marie
    Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Melas Dávid
    Ďalší autori Daňková Alena (Recenzent)
    Dzurová Mária (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Jaderná Eva (Recenzent)
    Vydavateľské údajePraha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha , 2018. - 135 s.
    Vydanie1. vydání
    ISBN978-80-86747-48-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština, slovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * komunikácia firemná * riadenie * identita podniková * kultúra podniková * imidž * riadenie podnikové * maloobchod * analýza trhu * reklama * školy vysoké * médiá * vzťahy s verejnosťou * sponzorovanie * siete sociálne * kvalita života * ukazovatele sociálne
    Báza dátKNIHY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00835-001, originál dokumentu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.