Počet záznamov: 1  

Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode

  1. Názov Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode . 4. kapitola
    Preklad názvuIntegrated Marketing Communication in Retail
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Management integrované marketingové a podnikové komunikace. S. 33-69 [1,8 AH]. - Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018 / Daňková Alena ; Dzurová Mária ; Jaderná Eva. ISBN 978-80-86747-48-4
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * internet * komunikácia elektronická * siete sociálne * maloobchod * potraviny * pivo * zákazníci * značky * značky privátne * súťaže * Slovensko
    AnotáciaCharakteristika integrovanej marketingovej komunikácie (IMK). Znalosť konkurencie ako predpoklad IMK. TOP 10 potravinárskeho obchodu za rok 2015. Zákazníci ako určujúci faktor efektívnej IMK. Komunikačné aktivity COOP Jednota s. d. Slovensko. Lokálpatriotizmus v reklamách spoločnosti Kaufland SR. Marketingová komunikácia slovenského piva.
    Kategória EPCŠtúdie v časopisoch a zborníkoch charakteru vedeckej monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00835-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.